Hit och dit

Igår var det en hit och dit-dag. Morgonen tillbringade jag i mobilen hela tiden. Samtal, samtal, samtal. Kom till jobbet och hamnade i samtal, samtal, samtal. Inge kul att komma till jobbet idag inte. 

Efter lunch och att ha startat upp förskoleklassen med att göra påskpyssel drog jag genom Stöckholm till Solna för att laga min tand som jag bitit sönder. En resa med så mycket trevliga samtal. 

Tillbaka till jobbet och jobbe! Sen in mot Stockholm till Finnboda och lämna Corvette-flaggor. Trevligt sällskap i bilen av bästa Linda. 

På hemvägen stanna jag i Länna. Där blev det lite shopping !!

Kläder och en spinning: motionscykel !


Hem och packa, fixa bilen för i morgon är det dags för Öland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0