Lördag

Kom hem sent efter en fantastisk fredag-kväll hemma hos Maria. Vi åt så god mat och hela familjen inkl. Berit och Hilding var där. 







Lördag morgon packade jag lite kläder och annat i bilen. Åkte till Norrköping för träffa distrikt öst och vara med på deras filmvisning och middag. 


Sallad på Max i Norrköping, filmvisning på Platinums Cars ....   




Billig bil !!!

Sen middag på Pluras matställe ned Corvette-vänner och efter det en pub-runda på staden. 

Kvällen blev inte som jag förväntat mig, samtal från Stockholm som gjorde att jag ville hem. Inte smart att gå på diet och dricka vin. Stupade i säng och somnade på direkten som en prinsessa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0