Lördag

Vaknade rätt tidigt och kände mig rätt vissen. Har något skit i kroppen och en härlig mans-röst. Låter som om jag druckit whiskey och rökt cigarr hela fredagskvällen. Jobbade lite vid datorn, startade ännu en blogg som ska vara jobb-relaterad. Skrev lite dokument och annat inför vecka 12. 

Sen satte jag mig i en filt ute i solen fram till tre. Då hade jag vilat klart. Drog på mig träningskläder och testade om jag orkade med halvmilen. Trots mitt lilla virus i kroppen så gick det riktigt bra. 


Efter löpträningen blev det ute-spat och lite champagne . 


Satt i värnen och njöt och såg solen gå ner. 


Sen åt jag grillad lax och tittade på mellon. Somnade i soffan och vaknade som ett miffo. Hatar soffan och TV, satt och jobbade vid datorn samtidigt som mellon var för att hålla mig vaken. Sen var det paus, väntade på resultat och somnade före programmet var slut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0