Lördag

Lördag morgon- en stund vid datorn. En mugg mullbärste och sen satte jag fart. 

Testade pm jag orkade löpträna halvmilen och det gjorde jag ! Jag är så duktig, jag klarar det mesta just nu. Livet går på räls och jag mår så bra. Jag sprang hela halvmilen, ork i benen hade jag - men konditionen var sämre. 


Sen körde jag 50 minuters träning i gymmet och efter det 50 minuters avkoppling i ute-spa med en choklad och hallon smoothie . Vilken dag/ vilken morgon ! 

Sen storstädning, tvätt, disk och plock.

Klockan två drog jag iväg på CCS filmvisning i Västberga . 




Hamnade mitt i jobbet som korv-gumma! Hjälpte Nutte att servera korv till klubbens alla medlemmar. Sedan blev det film. 


Blev lite kör i en bil. 


Skulle kunna tänka mig en MoPar till. Köpte en triss-lott för vem vet !!! Plötsligt så händer det. Men ingen tur  och bara en MoPar. 


Fick kvällslektyr av Lasse, han är bra han !!

Hem till fattigdom och elände. Trist lördagkväll .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0