Måndag

Måndag morgon och en kick-start på veckan. Tog mig en löpträning i det vackra morgon-vädret. Ute var solen på väg upp och det var +6 grader klockan sju . Det kallas vår. Äntligen !!


Livet kan vara rätt krokigt men just nu går det rakt uppför och blir bättre och bättre.



Jobba hela dagen, det går bra nu !
Hem till middag, sedan lite träning i gymmet och ett dopp i ute-spat. Somnade som en liten ensam prinsessa! Så skönt med skönhetssömn.


Lite klubb-jobb lyckades jag trycka in också under kvällen. Ibland hinner man med mycket i livet.  Måste bara ta tag i min bil så att den blir köar till sommaren . Bokade tid för Chryslern som ska få sitt. Behöver boka en tid för min Stingray också innan sommarens olika aktiviteter startar . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0