Måndag

Måndagmorgonen var LJUS :-)
När jag hade gjort mina måsten och tittade ut så var det ljust ute och då var klockan bara kvart över sex. Fick en sån där glädjevåg som gick rakt genom kroppen - det är våren som är på väg!!!!
Bytte snabbt om till löparkläder och drog iväg på halvmilen, det gick bra - mycket går bra just nu. Löptränade och lyckades dra hela varvet i ett bra tempo.


 Hem fixade en smoothie och hoppade i ute-spat och körde en massage. 


Vilken vacker morgon, solen tittade sedan fram - msn blir nästan tårögd !


Helt plötsligt så var livet så där underbart som man bara vill att det ska vara. Vilken morgon !



Dessutom så var mitt första mail i maulboxe ett väldigt trevligt mail. Ett litet bevis på att jag är på rätt väg och att jag inte plockar bort träningen och bara jobbar längre. Träningen gör mig glad och positiv . 


Fullt ös på jobbet med chefen idag, vi har fått så mycket gjort! Det känns också bra. 2015 kan bli ett bra år. Någon sa till mig att det skulle bli vändningarnas år. Vi får se !

Efter jobbet drog jag till gymmet ! Konstigt va ???


Sen ett dopp i spat !


Sen godnatt lilla jord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0