Onsdag

Onsdag och öppningsdag på jobbet. Bara till att jobba och slita. Har ännu inte någon bra röst, låter som en kraxande höna och det kan kanske stämma in på mig just nu i flera sammanhang. Man kan inte alltid vara bäst och ligga på topp. Hade ett mycket trevligt samtal i bilen på morgonen som fick min onsdag att börja bra. Vi har vackert väder och jag älskar att vara ute med barnen i solen på gården.
 
 
Måste ta och lägga ner lite tid på mina andra bilar, snart är det vår. Har bokat tid för min största älskling i maj, då ska hon få en riktig genomkörare hos mina favoriter. Tror annars att sommaren kan bli riktigt bra i år. Mycket aktiviteter och roligheter på gång. Har börjat boka upp saker som jag vill göra.
 

Efter jobbet hade jag en spa-kväll och helade min kropp och själ. Skönt att bara få vara utan en massa måsten och krav....................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0