Söndag

Vaknade rätt tidigt av att solen sken in i rummet. Låg kvar i sängen och kollade Vasaloppet. 




Lite god frukost och sen lite jobb. Hotellfrukost är alltid så gott!




När allt var klart drog jag mot Stockholm. Vilken underbar dag, sol ute och sol i sinnet. Helskön söndagsmorgon, laddar om till att möta våren. Ute stötte jag på Corvetter, mustanger, större USAbilar och motorcyklar. 

Hemma i stugan hamnade jag i solen och fortsatte att njuta av dagen. 


Fick sen en otrolig lust att tvätta bilen - det är vår nu!!

Älskar doften ev bil-schampoo !!


Ren och fin och jag är nykär i min lilla bil.


Ett par tvättmaskiner och en grillkväll ute avslutade en bra och trevlig kväll. Lite klubb-jobb blev det under kvällen också //. 

I morgon är det en ny vecka !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0