Söndag

Söndag i hela kroppen. Hade en lugn morgon på kontoret med städ/sortering av papper. 

Gick ut i garaget och städade lite. Plockade bort skidor och skridskor, jag tror det blir VÅR snart och ingen mer snö .


Sen kom pappa , mamma , pilen och AC. Pilen och jag monterade in back-kamera på pappas bil. Pappa var också med ! Kan meddela att han vart riktigt nöjd. Detta var en av hans bättre åttio- årspresenter........










Sen blev det lunchmacka och fika. Kollade skidor - fem milen och det vart spännande på slutet. 

När de hade åkt gick jag och sov middag. Sen gick jag ut i ute-spat, idag satt jag nästan i en hel timme. Regnet öste ner och det blev bara mörkare och mörkare ute. Efter bad lite middag och sen slappa i soffan. 


Sista dagen på min diet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0