Underbara söndag

Vaknade kvart över fem. 


Började läsa en bok jag lånat av Ann. Vid halv sju behövde jag röra på mig. Kan ju inte alltid ligga still. Fikade och gjorde jobb. Satt där med tända ljus och jobbade i min ensamhet .


Nä jag var inte ensam. Jag hade en solstråle som sällskap på bordet. 


Drog på en löpträning och servosystem sig att både han där uppe.......


Och han där nere var med mig !!


Sen gjorde jag en smoothie och satte mig i solen i utespat och bubblade. Vilken härlig start på dagen. 

Satt i solen och åt lunch, solade och sen kom Roffe med sin pickup på besök.  Jag tvättade bilen fram mot sena eftermiddagen 





Efter middagen läste jag ut pocket-boken som jag började på i morse. 300 sidor lästa !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0