Söndag 3 maj

Uppe klockan sju. Diskmaskin och undanröj i stugan. Startade upp min Toyota och lagade en klänning !

Körde en löpträning på halvmilen .


Det gick bra idag med träningen , det som var mindre kul var en stor rottis som kom lös och skrämde livet ur både mig och hundens matte .

Efter duschen blev det en tur med Corvetten till Nynäshamn . Hon behöver gå en del nu för att packningarna ska hålla tätt.







Svårt att inte le/skratta när msn är ute och åker med min stora kärlek.


Sen blev det tvätt eftersom landet Sverige har sol och regn om vartannat !





Mulet väder ?


Sen kom det regn och jag fick köra poleringeb i garaget !


Fuskade till det lite idag för att slippa se de fula hålen 




Efter regn kommer solsken. Tog mig en siesta i solen .....


Sen kom Maria och vi grillade på kvällen .  Var hos Nina en stund . Fixade vikarier till måndagen, blev en massa jobb, deklarerade, betalade räkningar , prata i telefon . Upptagen med allt kändes det som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0