Lördag

Vaknade i min hörna på golvet då Lars har gästrummet hos mamma och pappa. Åt en god frukost och fixade lite lunch till mässan. Sen drog vi för att vara där till tio då de öppnar....


Hade fullt upp med vänner och familj och mer vänner och med alla besökare i montern fram till fyra. Sedan drog Lars och jag till Bromma igen och lagade en god middag. 





Firade ikväll också och kollade in Så Mycket Bättre 

Sover gott i min hörna ....Lars har som sagt gästrummet, men det är han värd. Har haft en jättetrevlig kväll ihop med mina föräldrar . De är bäst !!




Kommentarer
Postat av: PG

Sawadee
Hälsa alla och lycka till på mässan
Saknar er ( fast bas lite )

2015-11-08 @ 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0