Lördag

Hemma sent i natt eller om man säger i morse ????
Uppe tidigt och städade, tvättade, dammsög och skurase golv. Fikade och fixade lite mail. Fullt ös medvetslös !
Medvetslös var jag vid tvåtiden då jag somnade utmattad i sängen. Tog mig en siesta som man säger i Spanien. Fixade lite middag, öppnade en flaska vin och började packa saker, kollade Så Mycket Bättre och sedan blev det oljebad och en Gammeldansk !
Vid tio ringde telefon och jag blev hämtad, nattens event blev en ljusfest utan like. Somnade fram mot morgontimmarna mycket nöjd med en bra dag och med ett fantastiskt slut på dagen. 


Rödvin och ännu mera städning på kvällen fram till salut !








Så Mycket Bättre och ett bad och FN Gammeldansk 




Halloween <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0