Onsdag

Onsdag och öppning av vår verksamhet. Första dagen på länge som mitt ben känns bättre. Kom till skolan och fick en fin dunjacka av en kollega, hur fint började den här dagen. Flaggan i topp som msn säger !

Var i Lidaskolan och hade ett otroligt bra idrottspass. På rasten drog jag till VH och uträttade lite ärenden . Efter arbetsdagens slut drog jag snabbt hem för att tvätta bilen med min nyinköpta högtryckstvätt !! Den fungerade perfekt för mig .....


Tvättade bilen och nöt till vinterdäck, Tobbe var så snäll att han hjälpte mig att få den hjulbultar som satt fast och att byta/ lyfta på och av och dra fast vinterdäcken. Det kändes bra! Så snällt att få hjälp eftersom de väger bly!


Efter byte däck och tvätt blev det ett par timmar vid köksbordet med post och papper. Skrattade när jag öppnade posten och två klubbor ramlade ut , reklamerade en startflagga som var felsydd.

Pratade i telefon och tog faktiskt en lugn stund och kollade in tv ikväll ...oooooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0