Söndag







Vaknade hemma hos mamma och pappa där vi just nu sover under mässdagarna. Jag och Lars började vår söndag med att baka pepparkakor. Vi har det som tradition sedan ett par år tillbaka. Mina pepparkakor fick pappa eftersom det är fars-dag idag. 

Sedan drog jag och Borgström till mässan.



Tycker den är cool, hade jag råd hade min Chrysler blivit uppdaterad så här!!




När mässan var slut och montern riven så var det bara hem till vardagen , i morgon är det en ny arbetsvecka.

Jag hoppade över vardagen och gjorde kvällen till en fest, som slutade i ett kaos. Från ON till OFF, ibland är jag så otroligt Blond! Blir arg på mig själv...


Somnade och sov oroligt hela natten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0