Söndag

Uppe vid nio och åt en god frukost, duschade och gjorde mig iordning. Drog sen in till Stockholm. Hade en sådan tur att när jag betalt biljetten såg att tåget stod inne , sprang och sprang och en snäll person tryckte upp dörrarna och bände upp dem för att jag skulle komma med. Tackade honom så mycket!! När jag sedan satt på tåget så vart tåget försenat pga att någon meckat upp dörrarna och ett meddelande även om att det vore bra om man kom i tid till tåget, kände jag mig träffad !! Tack vare detta så kom jag rätt i tid in till Stockholm för att träffs Lars. Fick vänta en liten stund i blåsten!


Sen blev det fika och varma smörgåsar i Gsmla Stan 


Vi gick från Norr Mälarstrand in till Gamla Stan, Västerlånggatan, Slottsbacken, in i Kungsträdgården , genom Gallerian, Sergelarkaden, Hötorget . Drottninggatan och till Norr Mälarstrand . Var runt lite i Haninge också !








 

Ute på nattliga äventyr innan sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0