Tisdag

Jobb, jobb, jobb. 
Mässa och bilar, sms och mail .
Jag har fullt upp!!!!
Känner ett behov av lite vila......
Somnade hos en kompis i soffan - fick låna nyckel till huset. Gick in och la mig på soffan under filten, kopplade av och somnade och blev inlåst. Inlåst i ett larmat hus av en inneboende, det är nog bara jag som lyckas med det, eller ???När jag upptäckte det i min prinsess-sömn ( för jag vaknade till i sömnen ) var det bara till att somna om och sova vidare till personen kom hem och larma av. Vet inte hur/varför jag lyckas vara med om så mycket tokigt ibland. Skönt att sova var det iallafall !! Var och hämtade beställda kläder på kvällen, fika, var med spyhink och Cola till rn magsjuk person !! Sen hem till sängen .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0