Lördag 5 september



Upp fem och steka äggmackor till dagens event på Malmby med dragracing och superstage.




Är laddad !!!


Koncentrerad !


Eftertänksam ! Pratade med en kompis och vi bokar om ett event till ett säkrare alternativ . 


Allt känns bra, ingen är sur. Så härligt med kompisar som förstår hur jag känner och hur jag tänker . Dessa vänner måste var de vänner som lyser klarast och som är äkta.

Satte mig i Corvette vid halv sju för avförd mot dagens event på Malmby. 


Byggde bana i morgonsolen klockan halv åtta .


Morgonpromenader, först rulla ut 201 meter , sedan 201 meter tull osv. 402 meter på varje sida av banan .






Kan man ha det vackrare !



Fick lite båtkänsla idag också ;-)


Fyra vildsvinsungar på vägen !!




Lampor i granen !


Prisbord....


När jag kom hem tvättade jag C4:an, körde genom lite regn idag 





Skum/lödder 







Passade på att tvätta Chryslern också och njuta av kvällssolen !




Sedan blev det löpträning och lax till middag. Fick sällskap av en Corvette-vän i telefon under hela middagen. En kille som inte var med idag och tog hem pokalen i superstage pga trasig bil.




Vid sängdags fick jag kontakt med en gammal vän och vi chattade till dess att jag slocknade - var då trött vid tio! Hade lite svårt att koppla sv eftersom det drog in ett enormt ås, blixt och regnväder. Vet inte om jag varit med om ett sådant oväder tidigare !!

Mina kinder hettade av sol och vind från dagens jobb på dragracing-banan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0