Måndag

Underbara härliga jobb, alla barn ocv alla underbara aktiviteter, har njutit hela dagen . Efter jobbet drog jag till Valsta och träffade Erik, Eskil, kollade in Höner ocv träffade en underbar person som gav mig tips och råd, ringde Harry på direkten - vilken underbar person han är han också. Han ger tips och råd hela tiden. Uppskattar mina bollplank !
Träffade en kille med hund, så trevlig att jag glömde hans namn, men det var bara att komma dit och ringa på och fråga om jag ville. Vilka underbara personer !! Tror jag är lycklig ! Känner att jag valt rätt, hoppas att det går vidare ! Så vill jag leva så vill jag ha det . Plockade blåbär till det att mörkret tog över och jag tog min Chrysler och åkte hem. 


Dagens sista sommardag och det firade vi med glass, 88:an ska visst utgå . Hur tänkte msn då ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0