Onsdag 2 september




Idag regnar det ute och jag ska ha utomhusaktiviteter hela dagen, jag ska attackera regnet idag !!!








På väg till jobbet för att öppna klockan sju.


Idag ska vi arbeta i skogen hela förmiddagen ....fett naijs !

Inte blåmes utan mes-smör på mackan i skogen - frukostdags!




På skolgården lekte vi i sandlådan, då fick Corvetten åka färja .....







Efter jobbet tog jag en fika på café Rosenhill med Lars, Deras kaffelatte är så otroligt god. Vi satt där till dess att Lars lugnt frågade om dem var riktig. En sjukt stor spindel på gardinen ovanför mitt huvud, jag lämnade min plats och caféet på direkten. 




När jag kom hem tvättade jag Chryslern i kvällssolen, känner mig som en dålig ägare till bilen då bilvård bortprioriteras just nu framför andra viktigare saker, 







Efter att pussat klart Chryslern körde jag  ut Corvetten och tvättade bort alla flugor och annat från Mantorp. Har inte vårdat bilen på tre veckor !! Det är dåligt. Körde en dammsugning på båda bilarna innan jag kröp i säng. La mig redan klockan nio idag .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0