Torsdag 10 september

Jobb hemma från fem till halv tio med mail , mail och telefonsamtal. Mycket med avtal och lov. Får det vara lov ??
Hade en toppendag på jobbet och jobbade dessutom över en timme. 


Efter min proteindrink- middag tog jag en Power Walk . Försöker trimma kroppen det sista innan fotografering - om det nu blir någon ?? Vet det fan om det blir bra !





Det blev en magisk och helt fantastisk promenad eller rättare sagt PW.




Jag mår iallafall väldigt bra just nu, Har inga krav på mig och inga måsten. Livet tar sig framåt minut för minut, timme för timme , dag för dag, veckor och månader - snart är det vår och jag är en lycklig kvinna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0