Torsdag 3 september



Torsdag morgon och en löpträning ! Första löpträningen på flera dagar , tror jag kan skriva veckor. Det kändes helt underbart och det hick bra!




Stannade upp och njöt av solen - kostade på mig det idag ! Det var värt så mycket. 




Börjar sent idag och hinner med mycket hemma. Njuter av livet och av att ha det så bra som jag har det just nu. Har inte mått så här bra på länge. 


Stannade till och med upp på väg till jobbet. Känner att jag måste fånga dagen flera gånger om dagen. Fånga varje minut och kanske varje sekund. 







Efter jobbet uträttade jag några ärenden i centrum och sedan var jag ute på restaurang och åt middag. Efter middagen avslutade jag dagen med en kvällspromenad runt en sjö i ett el-ljusspår. Det är höst nu och mörkt vid nio . Hemma rätt sent. 
Ringde en vän när jag väl kommit hem och fattade kloka beslut. Vem vet vad som händer i maj/ juni 2016? Hatar iallafall krav och att inte vara fri, älskar att vara fri som en fågel. Jag flyger dit jag vill och ibland känner jag mig som en vacker svan, ibland som en skata eller som en kråka . Just nu är jag en fasan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0