25 december








En sådan mysig juldagen med gran i stugan och julgröt på bordet. Alla mina tre tjejer har sovit kvar och hela stugan ser ut som ett Stureplanskaos efter natten. Njuter av det, njuter av liv och rörelse. Jag betalar med allt jag har eftersom det är höjdpunkten på hela julen med barn, vänner och familj. Hade en otroligt underbar julafton igår, njuter av varje sekund och minut och hoppas på att traditionerna håller i sig. Ser redan fram mot nästa jul. Saknar dock snö och skidåkningen, men man kan nästan ställa på Corvetten och ta sig en tur runt byn idag. Jag gillar julen så mycket, det är nog en av de bästa traditioner vi har. Den här julen höll dock granne på att få ett annat slut. Både Tesla och Mela ville göra annat med granen än att bara låta den vara. Två svarta katter i vår stuga som ska göra upp om sitt revir. Låter som mindre V8a-motorer om de :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0