26 december


Idag laddar jag batterierna på både mig och på Corvetterna. Känns bra att det snart är ett nytt år och att en ny sommar är på väg. Ser fram mot nya händelser och event 2016.

Fixade med mitt citronträd som inte mår så bra då det har fått någon typ av ohyra på sig. Idag fick den sig en omgång med såpa och vattenbad. Var i garaget när mamma och pappa kom ut. Vi hängde en stund i garaget och kollade in bilarna och allt annat som just nu finns där! Sedan åkte vi till ¨Tomten¨ eftersom pappa ville ha lite koll på hur det såg ut nu. Idag såg allt mycket bättre ut och han godkände det hela. Hamnade på fika inne hos Eskil och Eva. Efter en lång och mysig fikastund rattade vi hemåt och dukade upp ett härligt julbord och åt gott. Sedan körde mamma och pappa in mig till Stockholm och lämnade mig inne på söder.
Hade en fin avslutning på en bra dag, kollade in båt och verkstad på väg hem i nattens mörker. Tur att det är helg och att man kan sova ut dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0