Lördag 16 januari

Vaknade i Bromma, städade bort julen och lite damm. Torka golv och böt gardiner i köket - nu ska julen ut och våren komma hit. 


Fick lön för mödan mer än lyckliga föräldrar och ett gott samvete. 

Drog till Botkyrka och köpte tulpaner till grannen och grovdammsugare till mig och två piassavakvastar - snart är det påsk !!

Hackat, hamrat, skottat och borstat - svettig trots -15 grader ute. Lämnade arbetet klockan sju, då tyckte någon att nu får du ge dig tjejen , annars sitter vi och gråter.

Hem till ego-tid och mys.


Vem har råd med annat just nu ? Inte jag på ett tag  !


Mys, mys , mys


Bästa plats, rum och tid till mig just ikväll. Bortbjuden men har inte någon ork, måste ta hand om min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0