Söndag 17

Söndag morgon och en stund i lugnets tecken hemma i stugan . 

Numera en mycket fin syn från mitt köksfönster, vissa har smak pm man nu säger så !


Ute har vi nu så fint och härligt vinter-väder. Jag mår så otroligt bra av det här vädret . 

Klockan tio var jag på plats och elva skulle jag få hjälp, hjälpen missade tiden men inte min granne. Han är min nya bän och trogen så. Vi körde igång så svetten lackade fast det var -13 grader ute.  Sen kom hjälpen och det hände lite mera på fler ställen och sen kom proffset!


Lunch ute i kylan...


Efter fikat frös de flesta och dagens arbete avslutades och jag kände mig nöjd. Sedan lämna tillbaka virke , en paus under filten i favorit-soffan innan middag och mys till så ska det låta. Hem sent genom nattens kyla och kröp ner under täcket vid halv tolv!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0